Boroznaki Gergő
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam
[Bg]
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam

Szem elé került az Instagram Shop (értesítések pedig jobbra fel)

  • Boroznaki Gergő
  • 2020.11.22.
  • 3 minute read
Total
1
Shares
1
0
0

Az Insta feed értesítések a legutóbbi ráncfelvarrás során felkerültek a jobb felső sarokba és a webshopok számára nagyon fontos menüpont került a helyükre: az Instagram Shop. Termékek, terméktageket tartalmazó feed posztok és az új Guide-ok kerültek ezzel “tapintásnyi közelségbe”. Részletek a tovább után!

Hová kerültek az Instagram értesítések?

Az Instagram felülete sokat változott a kezdés óta, de ami fix volt, hogy az értesítéseket a jobb alul találtuk az ikonsoron. Eddig. A 2020 november végi ráncfelvarrás keretében elmozdították a lájkokat, kommenteket és egyéb értesítések lelőhelyét a jobb felső sarokba, a Direct Message üzeneteket jelző “papírrepülő” mellé.

Olyan szempontból logikus a változtatás, hogy így a feedet és a Story-kat és üzeneteket érintő értesítéseket most már egy rakáson találjuk (bár biztos nem csak nekem lesz szokatlan fenn keresni a lájkokat és kommenteket). Viszont még érdekesebb, hogy mit találunk az elköltözött értesítések helyén: ez pedig a Shop funkció.

Instagram értesítések új helyen, a jobb felső sarokban
Instagram értesítések új helyen, a jobb felső sarokban

Mit tud az új Instagram Shop menüpont?

Az Instagram és a Facebook az utóbbi időben nagyon rágyúrt a shopping funkciókra. A webshopokból automatikusan frissülő termékfeed (azaz a fő termékképet, rövid leírást, árat és terméklinket tartalmazó adatfolyam) egyre nagyobb szerepet játszik. Eddig ezek alapján betaggelhettük a termékeket a feed vagy az Instagram Stories posztokban, és eddig is meg lehetett nézni az összes shopos terméket a profiloldalon – de ez azért ez annyira nem volt szem előtt.

Instagram Shop: termékek és feed posztok taggelt termékekkel
Instagram Shop: termékek és feed posztok taggelt termékekkel

Termékek és taggelt posztok

A ráncfelvarrással ez most megváltozott! A kis Instagram Shop ikonra kattintva az általunk követett Insta profilok shop választékából dob fel termék javaslatokat (ahogy elnézem azok kerülnek a tetejére, amiket gyakran nézünk vagy amivel gyakran lépünk interakcióba). De nem csak termékeket, hanem termékektageket tartalmazó feed posztokat is feldob. Mivel a webshopok termékképeinél elvárt a letisztultság és a fehér háttér (a Google kifejezetten előírja a fehér hátteret a Google Shopping feedbe küldött képeknél), ezért a terméket kreatív környezetben bemutató posztok nagyon szépen ki tudnak emelkedni.

A jó és persze jól prezentált termékeknek esélyük van felkerülni a szintén friss funkcióba, a Wishlist -re, azaz a Kívánságlistára.

Shopok és Guide-ok

Maguk a Shopok között is lehet böngészni és az újdonságnak számító Guide -ok között is. És hogy mi az az Instagram Guide? Ezt különösen hamarosan egy külön posztban mutatom be, a legfontosabb jellemzője, hogy ez egy tematikus válogatás, melybe meglévő tartalmainkat szervezhetjük. Tehát Guide posztot nem tudsz kitenni, de korábbi posztjaidat szervezheted különböző Guide-okba. Mi is még csak most barátkozunk vele, de izgalmasnak tűnik!

Instagram Guide -ok és Wishlist
Instagram Guide -ok és Wishlist
Megosztás
Küldés
Megosztás
Tweetelés
Kitűzés
Boroznaki Gergő

Már több mint 10 éve blogolok, sneaker témában már az ezredik posztomon is túl vagyok :D

Témák
  • e-kereskedelem
  • Instagram
Previous Article
TikToker / TikTokozó - a "szótári definíció"

A TikToker a 2020-as év TOP10 szava között

  • Boroznaki Gergő
  • 2020.11.10.
TOVÁBB
Next Article
Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van

3 Instagram tévhit [ELOSZLATVA]

  • Boroznaki Gergő
  • 2020.12.01.
TOVÁBB
Ezek is érdekelhetnek
TikTok A-Z-ig workshop: 2023. április 25.
TOVÁBB

TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!

BeContent podcast
TOVÁBB

A BeContent podcast vendége voltam

TikTok újraközlés / repost
TOVÁBB

Hogyan működik a TikTok újraközlés?

Whisperton szakmai interjú
TOVÁBB

Tiktok titkok: Whisperton interjú

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Boroznaki Gergő vagyok. Marketing stratégia, e-commerce, social média (Instagram, TikTok) és prezentációk témájában tartok képzéseket, tréningeket. Ha kérdésed van vagy ajánlatot szeretnél kérni, lépj velem kapcsolatba!
ÍRJ E-MAILT
Nézd meg ezeket!
  • TikTok A-Z-ig workshop: 2023. április 25.

    TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!

    TOVÁBB
  • BeContent podcast

    A BeContent podcast vendége voltam

    TOVÁBB
  • TikTok újraközlés / repost

    Hogyan működik a TikTok újraközlés?

    TOVÁBB
  • Whisperton szakmai interjú

    Tiktok titkok: Whisperton interjú

    TOVÁBB
  • Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van

    3 Instagram tévhit [ELOSZLATVA]

    TOVÁBB
Többet is szeretnél megtudni?

Marketing stratégia, Instagram, TikTok, social média, prezentációk témában személyre szabott tréninget, tanácsadással tudok neked segíteni! Kérj ajánlatot!

A legfrissebb blogcikkek
  • TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!
  • A BeContent podcast vendége voltam
  • Hogyan működik a TikTok újraközlés?
Legnépszerűbb témák
blog e-kereskedelem esemény Instagram Instagram Stories interjú kutatás podcast social media Tiktok trendek videó workshop YouTube
Kapcsolat
Ha bármilyen kérdésed van, írj a gergely.boroznaki@sneakerbox.hu címre vagy küldj egy ajánlatkérést!
AJÁNLATKÉRÉS
Boroznaki Gergő
Instagram és TikTok tréningek, tanácsadás

Input your search keywords and press Enter.