Boroznaki Gergő
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam
[Bg]
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam
Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van

3 Instagram tévhit [ELOSZLATVA]

  • Boroznaki Gergő
  • 2020.12.01.
  • 2 minute read
Total
1
Shares
1
0
0

Az Instagram több profilt is üzemeltet, ahol friss infókkal látják az instázókat. Nemrég az Instagram algoritmus volt terítéken. Néhány gyakran felmerülő kérdést, vagy inkább “Instagram tévhit” lett eloszlatva. Lássuk hát ezeket!

Tévhit 1: Nem szabad üzleti profilra váltani, mert az Instagram ezeket hátrébb sorolja a személyes profilok tartalmaihoz képest.

Az Instagram megerősítette, hogy a három profiltípus (személyes / üzleti / kreátor) posztjai teljesen egyenlő esélyekkel indulnak a felhasználók figyelméért folytatott harcban. Tehát az üzleti profil használata nem jelent hátrányt az algoritmusnál – viszont az előnyei nagyon is kézzelfoghatóak, például az analítika!

Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van
Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van

 

Tévhit 2: A rövid kommentek (egy-, két, háromszavas) nem számítanak a rangsorolásban.

Kitartóan keringenek pletykák szakmai körökben, hogy (a szám változó), hogy az egy-, kettő vagy éppen háromszavas kommentek nem kerülnek bele a “mérleg serpenyőjébe”, amikor a poszt népszerűségét nézik (ami persze nagyon befolyásolja az elérését). Az Instagram most cáfolta ezt: a legkisebb (komment) is számít, legyen akár egyszavas, vagy akár “csak” egy emoji is. Azt már csak zárójelben tennénk, hozzá, hogy az (értelmes) beszélgetés, amit a kommentelőkkel folytatunk (vagy folytatnak egymás között) nemcsak az algoritmus miatt érték 🙂

Insta tévhitek #2 A legkisebb komment is számít
Insta tévhitek #2 A legkisebb komment is számít

Tévhit 3: A videókat előbbre sorolja az Insta algoritmus.

A tájékoztatás szerint a képek és a videók egyenlő esélyekkel indulnak – számításba véve, hogy ha egy felhasználó inkább videókat szeret nézni, akkor azokat is fog kapni és ez fordítva is igaz.

Az már a videó jellegéből adódik, hogy hosszabb ideig köti le a figyelmet (és ami a tapasztalatunk az a @sneakerbox Insta videóknál, hogy kevesebb lájkot is kap – erre nekünk az a megoldásunk, hogy miután néznek egy videót, elfelejtenek lájkolni, míg ez döntés egy képnél egy pillanat alatt meg tud születni 🙂

Instagram tévhitek #3 A videók előbbre sorolódnak
Instagram tévhitek #3 A videók előbbre sorolódnak

Instagram tévhitek: eloszlatva!

Most, hogy ez a három Instagram tévhit már eloszlatásra került nyugodtan válthatsz üzleti profilra (ha esetleg ez lett volna, ami eddig visszatartott), ugyanolyan örömmel fogadhatod az emojikat hozzászólásként és bátran posztolhatsz videót is (ami ráadásul még az Explore oldalon is nagyobb méretben jelenik meg, mint a fotók!)

Forrás: Instagram @creators via Later blog

Megosztás
Küldés
Megosztás
Tweetelés
Kitűzés
Boroznaki Gergő

Már több mint 10 éve blogolok, sneaker témában már az ezredik posztomon is túl vagyok :D

Témák
  • Instagram
  • social media
Previous Article

Szem elé került az Instagram Shop (értesítések pedig jobbra fel)

  • Boroznaki Gergő
  • 2020.11.22.
TOVÁBB
Next Article
Whisperton szakmai interjú

Tiktok titkok: Whisperton interjú

  • Boroznaki Gergő
  • 2021.01.17.
TOVÁBB
Ezek is érdekelhetnek
TikTok A-Z-ig workshop: 2023. április 25.
TOVÁBB

TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!

BeContent podcast
TOVÁBB

A BeContent podcast vendége voltam

TikTok újraközlés / repost
TOVÁBB

Hogyan működik a TikTok újraközlés?

Whisperton szakmai interjú
TOVÁBB

Tiktok titkok: Whisperton interjú

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Boroznaki Gergő vagyok. Marketing stratégia, e-commerce, social média (Instagram, TikTok) és prezentációk témájában tartok képzéseket, tréningeket. Ha kérdésed van vagy ajánlatot szeretnél kérni, lépj velem kapcsolatba!
ÍRJ E-MAILT
Nézd meg ezeket!
  • TikTok A-Z-ig workshop: 2023. április 25.

    TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!

    TOVÁBB
  • BeContent podcast

    A BeContent podcast vendége voltam

    TOVÁBB
  • TikTok újraközlés / repost

    Hogyan működik a TikTok újraközlés?

    TOVÁBB
  • Whisperton szakmai interjú

    Tiktok titkok: Whisperton interjú

    TOVÁBB
  • Szem elé került az Instagram Shop (értesítések pedig jobbra fel)

    TOVÁBB
Többet is szeretnél megtudni?

Marketing stratégia, Instagram, TikTok, social média, prezentációk témában személyre szabott tréninget, tanácsadással tudok neked segíteni! Kérj ajánlatot!

A legfrissebb blogcikkek
  • TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!
  • A BeContent podcast vendége voltam
  • Hogyan működik a TikTok újraközlés?
Legnépszerűbb témák
blog e-kereskedelem esemény Instagram Instagram Stories interjú kutatás podcast social media Tiktok trendek videó workshop YouTube
Kapcsolat
Ha bármilyen kérdésed van, írj a gergely.boroznaki@sneakerbox.hu címre vagy küldj egy ajánlatkérést!
AJÁNLATKÉRÉS
Boroznaki Gergő
Instagram és TikTok tréningek, tanácsadás

Input your search keywords and press Enter.