A Kreatív magazinnal közösen 2023. április 25-én már ötödik alkalommal tartunk TikTok A-Z-ig workshopot. A TikTok esetében néhány hónap is hosszú idő, hiszen új funkciók jelennek meg, trendek jönnek és mennek, így minden workshopra frissített anyag készül, de ez alkalommal ki is bővül a program – leginkább tartalomkészítési tippek és influencer témákban.
Miért a TikTok?
A TikTok a social/content appok rivaldafényében van és sok tekintetben megváltoztatta már tartalomfogyasztási szokásainkat – a felhasználók saját bevallása szerint a rövid videók végtelen folyama (szinte) addikciót tud okozni.
A TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma – ennek belátásához elég pár percig pörgetni az alkalmazást. A legvalószínűtlenebb niche célközönségek (vagy ahogy 2013-as trendjelentésében a TikTok nevezi: hyper niche-ek) is megtalálhatók itt – és mint tudjuk egy-egy ilyen rétegközönség egyben egy fogyasztói szegmens is egy márkának vagy cégnek.
Jelen legyek márkaként, cégként a TikTokon?
A legtöbb márka és cég számára már nem az a kérdés, hogy jelen kell lennie a TikTokon, hiszen az elérés és az engagement imponzáns, és relatíve olcsó hirdetési csatornaként is használható. Vannak azonban kihívások is: a korábban Facebookon, YouTubeon vagy Instagramon működő tartalomkészítési best practice-ek egyáltalán nem garantálják, hogy a Tiktokon is ki tudsz tűnni abból tartalomözönből, melyet az AI-alapú For You algoritmus irányít – sokszor új megközelítésre is szükség van!
Mire számíthatsz?
Akár Instagram, TikTok, social média tudatos használati vagy éppen prezentációs workshopot tartok, minden esetben az a legfontosabb, hogy a tudás átadása mellett gyakorlatias és szórakoztató is legyen, ezt most is garantálom!
Jelentkezz most!
Ha még nem vettél részt TikTok workshopon, akkor itt az idő! Jelentkezz most, (early bird jegyek április 7-ig)!