Az Insta az influencer marketing egyik legfőbb terepe
Ha már gyűjtöttél magad köré egy követői bázist, akkor te is nagyon jól tudod, mennyire fontos az Instagram.
Segítek a következő szintre lépni
Ha az ismertség és kedveltség már “pipa”, de azon gondolkodsz, hogy tudnád ezt kiaknázni, hogyan válhatnál vonzó(bb) partnerré a cégek és márkák számára, akkor szívesen megosztom veled a tapasztalataimat. Ugyanis én az érem mindkét oldalát ismerem: ügynökségi és marketing szakemberként számos influencer kampány tervezésében és lebonyolításában vettem részt, saját blogom, vlogom és social média csatornáim révén pedig mikro-influencerként sneaker és divat témában szereztem már együttműködési tapasztalatot.
Segítek, hogy szerezhetsz hirdető partnereket
Nagyon sok influencer bemutatkozását és cégknek szánt megkeresését láttam már, és nagyon sokszor leragadnak a követők számának felsorolásánál és hogy mennyire szeretik őt, és hogy “reklámozná” az Instagramon adott márkát. Ez sajnos messze nem elég ahhoz, hogy sikeresen “eladd magad”.
El tudom mondani, hogy tudod lefordítani “marketinges nyelvre” az eddig elért eredményeidet és javaslataidat, hogy tudsz profi módon fellépni, amikor partnereket keresel (főleg, ha nem dolgozol együtt influenszer ügynökséggel).
Megismerheted, hogy milyen kimondott és ki nem mondott elvárások vannak egy megrendelő fejében, mikor úgy dönt, hogy influencereket is alkalmaz egy kampányában.