Az Instagram vonzó téma bármilyen marketinges konferenciára
Az Instagramról egész (vagy akár több) napos konferenciát és tréninget is lehet szervezni (ahogy azt tettük is már korábban), de egy tágabb, marketing, social média tematikájú konferencián és tréningen is garantált, hogy megtölti a széksorokat egy Instagramról szóló előadás.
Az eseményhez és igényekre szabott tematika
Egy 15-20 perces kedvcsináló-áttekintő Instagram prezentációtól a belemenősebb, akár egy-egy konkrét területre koncentráló 45-60 perces előadásig mindenre van lehetőség.
Minden prezentációt az adott eseményhez igazítok – és ez NEM a dátum és helyszín átírását jelenti az első dián 😉
Korábbi eladásaim listáját és témáit itt nézheted meg!
Személyes vagy online – frontális vagy interaktív program
A frontális, klasszikus konferenciaelőadások mellett komplett Instagram tréningprogramot is össze tudunk állítani, ahol az előadások után a résztvevők a gyakorlatban is kipróbálhatják a hallottakat, egyéni vagy csoportfeladatok során, egyéni konzultációra is lehetőséget tudunk biztosítani. Játékos formában (pl. Kahoot kvíz) tesztelhetők a tanultak.
A frontális Instagram előadások teljes értékűen megtarthatók online módon is.
Hogyan zajlik?
IGÉNYFELMÉRÉS ÉS JAVASLATTÉTEL -> ELŐKÉSZÍTÉS -> ELŐADÁS
Az igényfelmérés első lépése, hogy válaszolsz néhány kérdésre. Ennek alapján teszek egy javaslatot, mely árajánlatot is tartalmaz. Ezek elkészítése természetesen ingyenes.
Az előkészítés során meghatározzuk a végleges előadás tematikát vagy workshop esetén a programot, az interaktív elemeket, a szükséges technikai igényt, az előadás és kedvcsináló összefoglalóját.
Az Instagram előadást a kért időpontig előzetesen elküldöm, egyeztetek a technikai kollégákkal, majd a megbeszélt időpontban az időkeretet tiszteletben tartva előadom.