Hello, my name is Gergő
A nevem Boroznaki Gergely (de a Gergőt használom), a szakmám és egyben hivatásom a marketingkommunikáció.
Szakmai karrierem során megjártam az ügynökségi és ügyféloldalt is, és mind a kettő nagyon tanulságos volt számomra. Az első munkahelyem a DDB reklámügynökség BTL cége, a Rapp Collins volt, ezt követően a Wizz Airnél voltam marketing menedzser, majd a Dockyard/Fundango márkákon dolgoztam. Ezt követően a Crane ügynökségnél dolgoztam, ahol a legfőbb ügyfelem a Mastercard volt. Ezt követően a hobbimból kinövő vállalkozásomra, a sneakerbox.hu shopra koncentráltam, illetve jelenleg a True to Sole, régiónk legnagyobb sneaker resell üzletének és webshopjának régiós marketing és e-comm stratégiájának tervezéséért és kivitelezéséért felelek.
Minden érdekel, ami marketing
A legfőbb “marketinges szupererőmnek” azt tartom, hogy az évek során marketing szinte minden területén szereztem gyakorlati tapasztalatot és ott elsajátított tudást igyekszem adaptálni más területekre is. A core szakterületem a content, social média, influencer marketing és az e-commerce (természetesen főleg az e-comm marketing, de a webshopok működ(tet)ésével és logisztikájával is foglalkoztam).
A Crane ügynökségnél 2014-ben ötletgazdaként és a projektvezetőként dolgoztam a Magyar Instagram Körkép kutatáson.
Fókuszban az Instagram és a Tiktok
Az évek során szerzett tapasztalatokra építve indítottam tanácsadó és tréning vállalkozásomat, melynek fókusza az Instagram és a Tiktok.
Szakmai érdeklődési körömbe tartozik még ezen kívül prezentációk, szemléltetés, magyarázatok és adatvizualizáció készítése és előadása is – ezeket számos konferencia, workshop és tréning alkalmával is lehetőségem volt kigyúrni 🙂
Sneakerhead & Content Creator
Sneaker rajongó vagyok (belsős szlengben “sneakerhead”) és a 2009 óta működő, mára a legnagyobb magyar nyelvű sneaker b/vlogként üzemelő sneakerbox.hu projektemnek hála rengeteg első kézből származó tapasztalatot szereztem a tartalomkészítés és social média területén. Természetesen nem egyedül csinálom, számos hozzám hasonlóan lelkes sneakerboxos csapattársamnak köszönhetően a sneakerbox.hu egyfajta marketinges kísérleti laborként is működik, ahol – miközben több mint 11 éve “folyamatosan toljuk a kontentot” sneaker és streetwear témákban, egyben kipróbálhatjuk a legújabb újításokat és trendeket. Így lett a sneakerbox.hu blog mellett Facebook oldal, Instagram profil, YouTube és TikTok csatorna is.
Szakmai önéletrajz
Független content & social média és e-commerce tanácsadó (2019-)
Főbb projektek: a True to Sole marketing és Shopify alapú e-commerce feladatainak ellátása; Ital Magyarország Instagram Tréning; részvétel szakértőként a Ringier Axel Springer Digital Media Campus x Post for Rent “Így TikTokozunk Mi” kutatásában; szakmai tartalom biztosítása Kreatív workshopokon;
SBOX 361 Kft. – ügyvezető igazgató (2016-2021)
Feladatok: a sneakerbox.hu shop felépítése és napi operációja
Főbb projektek: a cég üzleti folyamatainak (pénzügy, logisztika, marketing) kialakítása, Shoprenter alapú webshop testre szabása és üzembe helyezése, a napi működés irányítása, fókuszáltan a content és social marketing és a logisztikai területekre
Crane (2009-2019) – ügyfélkapcsolati igazgató
Feladatok: kommunikációs stratégiai tervezés és a lebonyolítás koordinációja, kapcsolattartás kiemelt ügyfelekkel, ügyfélkapcsolati csapat vezetése (6-8 munkatárs)
Főbb projektek: integrált kommunikációs kampányok tervezése és koordinációja, web- és mobil tartalom- és rendszerfejlesztés, design és programozás koordinációja, hűségprogramok kidolgozása és elindítása, projektek regionális adaptálásának koordinációja
Ügyfelek és tapasztalatok: MasterCard teljes körű kommunikáció, OTP Bank PayPass bevezető kampány, GDF SUEZ, Bunge (Vénusz Hűségprogram), Magyar Instagram Körkép
Marosport/ Dockyard Islands (2008-2009) – marketing menedzser
Feladatok: a Fundango, Columbia, Smith Optics márkák és a Dockyard ruházati lánc marketing és büdzsétervezés, médiatervezés és –vásárlás (ATL és online), a márka websiteok fejlesztése és tartalom-menedzsment, e-mailes és offline direkt marketing, rendezvények és sportesemények teljes körű lebonyolítása, image- és termékfotózások, katalógusok és termékbrossúrák elkészítése, produkciós munkák felügyelete, PR-feladatok, a szponzorált sportolói csapat team menedzsmentje
Főbb projektek: a Fundango márkastratégiájának kialakításában való részvétel (elemzés, internetes kutatás); a forgalmazott márkák marketingkommunikációjában az online eszközök bevezetése és szerepük erősítése, vezető szerep a Dockyard webshop kialakításában; a Fundango, Columbia és Dockyard szezononkénti marketingterveinek kidolgozása és lebonyolítása (médiatervezés, kreatív tervezés)
Wizz Air (2005-2008) – regionális marketing menedzser
Feladatok: regionális marketing tervezés és projekt menedzsment (kiemelt piacok: Magyarország és Románia, továbbá Bulgária, Horvátország, Szlovénia, Olaszország, Spanyolország, Hollandia), együttműködés média-, kreatív és online ügynökségekkel, márkafejlesztés, online és offline kreatívok fejlesztése (koncepció és látványtervezés, szövegírás), wizzair.com tartalomfejlesztés, nyomdai produkció felügyelete, marketing együttműködések koordinációja
Főbb projektek: párhuzamos soknyelvű internetes promóciók tervezése és lebonyolítása rövid határidőkkel, folyamatos (főként online) kampányok Magyarországon, romániai bevezető kampány, etnikai marketing megoldások; e-commerce fejlesztések felhasználói szempontú tesztelése és véleményezése; arculati frissítés után az irányvonalak online adaptációja
DDB Budapest / Rapp Collins Budapest (2002-2005) – account menedzser
Feladatok: projekt és költségvetés tervezés és koordináció, ügyfélkapcsolat-tartás, kommunikációs tervezés, prezentációk készítése, adminisztráció, a New Business csapat tagja
Főbb projektek: integrált kampányok és sales promóciók tervezése és koordinációja, webtartalom-fejlesztés, katalóguskészítés fotózással, adatbázis-marketing, DM és e-DM kampányok lebonyolítása.
Ügyfelek és tapasztalatok: Unilever: Algida, Rexona (EFFIE-díjas No Para kampány), Renault Trucks, Symantec, Kronotex, Philips, SCA Libero, Nestlé Darling
Végzettség
Közgazdász Nemzetközi Kommunikáció szakon, reklám szakirányon (Budapesti Gazdasági Főiskola – Külkereskedelmi Főiskolai Kar)
Konferencia-előadások és tréningek
Rendezvény / tréning | Program címe | Fő témák |
2024.08.15-10.29. LABA Social Media marketing (3.) |
21 alkalmas marketing stratégiai, tartalom és social média marketing képzés, gyakorlati tartalomkészítési modulokkal | marketing stratégia, content marketing, social média, tartalomkészítés |
2024.04.16. HR a TikTokon Workshop |
HRPOWER TikTok workshop szakmai hoszt és előadások | TikTok, social média, HR |
2024.03.28-06.04. LABA Social Media marketing (2.) |
19 alkalmas marketing stratégiai, tartalom és social média marketing képzés, gyakorlati tartalomkészítési modulokkal | marketing stratégia, content marketing, social média, tartalomkészítés |
2023.11.23-2024.01.25. LABA Social Media marketing (1.) |
17 alkalmas marketing stratégiai, tartalom és social média marketing képzés, gyakorlati tartalomkészítési modulokkal | marketing stratégia, content marketing, social média, tartalomkészítés |
2023.10.17. Tik-Tok A-Z-ig (6.) |
Félnapos gyakorlatias TikTok workshop tartása a Kreatívval közösen | TikTok, social média, content marketing |
2023.05.16. Hogyan válj meggyőző előadóvá? |
Félnapos workshop a storytelling, prezentáció készítés és adatvizualizáció, témákban a Kreatívval közösen | A meggyőzés pszichológiai háttere, a prezentációk tartalmi és formai kialakítása, gyakorlati adatvizualizáció |
2023.03.09. The Maneki Nako Seminar by Post for Rent |
TikTok trendek influencereknek | TikTok, social média, content marketing |
2023.02.28. Mediator ügynökség belső képzés |
TikTok körkép | TikTok, social média, content marketing |
2023.01.24. TikTok A-Z-ig 4.0 |
Félnapos TikTok workshop | TikTok, social média, content marketing |
2022.10.25. ÚJRA: A meggyőzés pszichológiája |
Storytelling // Adatvizualizáció // Prezentáció | Prezentáció készítési és előadási technikák |
2022.09.20. TikTok A-Z-ig újra |
Félnapos TikTok workshop | TikTok, social média, content marketing |
2022.09.01. Kommunikációs workshop |
Social média és marketing kommunikációs workshop a LIGA Szakszervezetek Ifjúsági Bizottságának | Instagram, TikTok, Facebook, social média, content marketing |
2022.07.11. Prezentációs workshop |
Prezentációs workshop a Servier Hungaria részére | Prezentáció készítési és előadási technikák |
2022.06.17-18. Kommunikációs workshop |
Social média workshop a MSZSZ Ifjúsági Tagozatának | Instagram, TikTok, Facebook, social média, content marketing |
2022.06.08. Prezentációs workshop – A meggyőzés pszichológiája |
Storytelling // Adatvizualizáció // Prezentáció | Prezentáció készítési és előadási technikák |
2022.04.05. TikTok A-Z-ig |
Félnapos TikTok szakmai workshop | TikTok, social média, content marketing |
2021.10.21. Közösségi média és fiatalok |
Interaktív workshop tartása az Európa Pont tréningsorozatában | Social média, Facebook, Instagram, Tiktok |
2021.09.21. Az új kihívó: TikTok |
Félnapos TikTok szakmai workshop | TikTok, social média, content marketing |
2021.09.07. Instagram Trends & Best Practices 2021 |
Félnapos Instagram szakmai workshop | Instagram, social média, content marketing, TikTok |
2020.11.19. MMSZ Digital Masters |
Influencer marketing | infulencer, social média, content marketing, Instagram |
2020.10.15. Digital Cube |
Hogyan tudja a jó tartalom segíteni a SEO-t? | social média, content marketing, Instagram, Facebook, SEO |
2020.09.18. ELTE-IMEC Ifjúsági marketing képzés |
Fiatalok és social média (Platformok, trendek, tippek) | social média, Instagram, TikTok |
2020.04.08. Ringier Axel Springer Digital Media Campus |
Az Instagram üzleti használata – Trendek és tippek | social média, Instagram |
2020.03.04. Kreatív / PHP Media Workshop |
Egész napos Instagram Workshop | |
2020.01.30. E-commerce Expo Budapest 2020 |
A jó tartalom márkát épít és elad! | social média, Instagram, e-commerce |
2019.09.13. Influencer Fesztivál |
A jó tartalom elad! | social média, Instagram, e-commerce |
2019.06.13. Influ&Wine Afternoon |
Legfrissebb Instagram tippek és trükkök és a Magyar Insta Körkép trendjei | social média, Instagram |
2019.06.06. MédiapiacON |
Magyar Instagram Körkép MINK’4 | social média, Instagram, influencer |
2019.05.07. Media Hungary |
Tartalomból lett az üzlet | social média, Instagram, YouTube, Facebook, content marketing, influencer, e-commerce |
2019.04.05. Ringier Axel Springer Digital Media Campus |
Instagram-trendek és tippek üzleti használathoz | social média, Instagram, influencer |
2019.02.19. Instagram Workshop Turizmus Edition |
Előadás-sorozat workshopon | social média, Instagram, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2019.02.14. Piac és Profit: Social Media – automatizálva |
#INSTAHYPE: Releváns és hiteles tartalom az Instagramon | social média, Instagram, influencer, e-commerce, mérés, adatvezérelt marketing |
2019.01.24. Ecommerce Expo |
Content marketing kihívások és megoldások 2019-ben | social média, Instagram, YouTube, Facebook, content marketing, influencer, e-commerce |
2018.12.14. ELTE-IMEC Influencer kommunikációs képzés |
Az Instagram | social média, Instagram, influencer |
2018.10.20. Cosmopolitan Blogger Days |
#magyar @Insta #helyzet | social média, Instagram, influencer |
2018.09.19. Influencer Fesztivál |
Influencerek @ Instagram | social média, Instagram, influencer |
2018.09.21. Content Plage |
Instagram marketing lépésről lépésre | social média, Instagram, influencer, e-commerce, mérés, adatvezérelt marketing |
2018.09.06. Piac és Profit: Social Media 2018 |
A számok nem hazudnak! A mérhető content/social media/influencer marketing |
social média, Instagram, YouTube, Facebook, content marketing, influencer |
2018.05.30. MINK 3.0 Turizmus Edition |
Előadás-sorozat workshopon | social média, Instagram, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2018.05.04. ELTE-IMEC Kommunikáció az Y és Z generációkkal |
Magyar Instagram Körkép | social média, Instagram, influencer |
2018.04.06/11. Ringier Axel Springer Digital Media Campus |
A Magyar Instagram Körkép | social média, Instagram, influencer |
2018.04.05. Piac és Profit: Webáruház trendek – 2018 |
Ügyfélélmény: az ügyfélhűség magasiskolája | social média, Instagram, YouTube, Facebook, content marketing, e-commerce |
2018.03.21. Kreatív #Magyar Instagram Körkép #workshop |
Előadás-sorozat workshopon | social média, Instagram, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2018.02.15. Piac és Profit konferencia |
Merre tart Instagram? Milyen a jó Insta marketing? |
social média, Instagram, influencer |
2017.11.23. Kreatív PR & Natív Nap |
Hogyan lesz az adatból tudás? | social media, content marketing, mérés, adatvezérelt marketing |
2017.10.26. Brand Festival |
Influencers @ festivals – Mastercard esettanulmány | social media, content marketing, YouTube, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2017.10.12. YouTube hajó |
Fesztiválozz influencerekkel – Mastercard esettanulmány | social media, content marketing, YouTube, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2017.09.27. Internet Hungary |
Fesztiválozz influencerekkel – Mastercard esettanulmány | social media, content marketing, YouTube, influencer, mérés, adatvezérelt marketing |
2017.04.26. Ringier Axel Springer Digital Media Campus |
Content és social média – két jó barát | social média, Instagram, YouTube, Facebook, content marketing, influencer, e-commerce, adatvezérelt marketing, mérés |
2017.03.09. Brand Festival |
Az ügynökségek szerepe a #multiscreen világban | social média, content marketing |
2017.02.17. DIMSZ workshop |
Adatvizualizáció, Reporting, Benchmarking | adatvezérelt marketing, mérés |
2016.10.12. Kreatív Social Media Workshop |
Instagram – üzlet vagy játékszer? | social média, Instagram, mérés, adatvezérelt marketing |
2016.06.09. #ZGeneráció workshop |
A Z Generáció az Instagramon | social média, Instagram |
2016.06.07. szek.org XIII. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia |
Social media a Facebookon túl: Hogyan építsük be az Instagramot értékesítési stratégiánkba? |
social média, Instagram, Facebook, e-commerce |
2016.02.02. Kreatív Digital Marketing Best Practice (DMBP) díjátadó |
@Instagram #marketing #trends | social média, Instagram |