Boroznaki Gergő
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam
[Bg]
  • Instagram
    • Instagram Egyéni- és mikrovállalkozásoknak
    • Instagram Brand marketingeseknek
    • Instagram Ügynökségeknek
    • Instagram – Konferenciák és tréningek
    • Influencereknek
  • Tiktok
  • Prezentáció
  • Blog
  • Rólam
Prezentációs tréning: figyelem, megértés, meggyőzés

Prezentáció

Prezentálni mindenki tud!?

Olyan értelemben igen, hogy tud mondatokat írni a céges template diáira, beilleszteni mellé képeket és átmásolni az Excelben készített grafikonokat, majd mindezt meganimálni.

Te is érezted már, hogy a prezentációdban minden megvolt, de…

…valahogy nem sikerült vele a tervezett hatást elérned? Pedig elvileg minden szükséges összetevő megvolt benne: adatok, összetett grafikonok, állítások – sőt még “fel is dobtad” valami kis plusszal – mondjuk egy vicces képpel. Ügyeltél a bevett formai követelményekre és volt “Köszönöm a figyelmet” dia a végén.

És mégis: előadás közben csalódottan láttad, hogy a hallgatóságnak elkalandozik a figyelme vagy üres tekintetek merednek rád. Ez nagyon elbizonytalanító tud lenni, és ezután már te magad sem érzed az erőt a mondandódban, és már csak igyekeztél minél előbb “túllenni” a prezentáción.

Az eredmény pedig? Udvarias rövid taps vagy a néhány bólintással nyugtázás – de nem sikerült igazán bevonnod és meggyőznöd a közönségedet.

Vagy fejlődni szeretnél?

A prezentáció készítés könnyen rutinná válhat, aminek megvannak a hátrányai is: hajlamosak vagyunk ugyanazokat az eszközöket, strukturákat, templateket használni és gyakran csak átírogatunk egy korábbi anyagot. Ez a tréning akkor is segít kimozdulni a “prezentációs komfortzónádból”, ha már alapvetően tisztában vagy a meggyőzés eszköztárával.

A prezentációs tréning neked való, ha szeretnéd

  • elsajátítani vagy tökéletesíteni a meggyőzőbb érvelést
  • a storytelling szórakoztató és érdekes eszközeit használni
  • strukturáltan és célhoz kötötten megismerni a figyelem megragadásának, a megért(et)ésnek és meggyőzésnek pszichológiai hátterét
  • végig fenntartani a közönséged figyelmét
  • grafikonjaidat szebb és áttekinthetőbb formában elkészíteni és az érvelésed szerves részévé tenni őket
  • megismerni a Powerpoint, Google Slides vagy Canva alkalmazásokban egyaránt, illetve a csak egy-egy alkalmazásnál használható speciális tippeket trükköket
  • a kész prezentációt magabiztosabban és szórakoztatóbban előadni!

Legyen szó egy negyedéves beszámolóról, tender prezentáción át a belső képzésekre készített anyagokig, az inspiráló konferencia elődásoktól a “prezentomentumokig” – minden prezentáción és annak előadásán is lehet fejleszteni!

Miből áll a tréning?

A “Hatékony meggyőzés a prezentációkban” tréning az alábbi alapmodulokból áll, melyeket igények alapján testre is tudok szabni:

A céltől a meggyőzésig

Egy jó és meggyőző prezentáció elkészítése már jóval a Powerpoint megnyitása előtt elkezdődik. Ismerd meg a célkitűzés fontosságát, a közönség igényeit, legyen valódi mondanivalód és tudatosítsd a korlátokat – így már elkészítheted a prezentációs sztorid forgatókönyvét! Megismerheted a sikeres prezentációk alapfelépítését és hogy melyik fázisban mik a feladataid előadóként.

A meggyőzés eszköztára

Több, mint harminc, a gyakorlatban használható eszközt mutatok be, azok pszichológiai hátterével együtt, melyek fenntartják a figyelmet, segítik a közölt információk megértését és megtapadását és meggyőzik a hallgatóságot – legyen szó egy emberről vagy ezerről.

Ezen belül kiemelném az adatvizualizációs blokkot, ahol az adatgyűjtéstől a profi grafikonok készítéséig és ezek infografikákká való összeállításáig mindenről szó esik. És ehhez nem kell adatelemzőnek lenned: én is csak a négy alapműveletet használom – nem a számokon van a hangsúly, hanem hogy mit teszel velük!

Tippek, trükkök, praktikák

Olyan, a Powerpointban, Google Slides-ban és a Canvában egyaránt használható tippeket tudhatsz meg, melyekkel a slide-ok átláthatóbbak, rendezettebbek és érdekesebbek lesznek!

Már csak elő kell adni…?

Tulajdonképpen igen! De a legjobban elkészített prezentáció is hatástalan, ha nem egy magabiztos és meggyőző ember adja elő, aki rokonszenves a közönség számára. Ehhez gyűjtöttem össze jól működő gyakorlati tapasztalatokat és tippeket.

Milyen visszajelzések voltak eddig?

Ez a tréninganyag 2022 júniusában debütált a Kreatív “A MEGGYŐZÉS PSZICHOLÓGIÁJA – Storytelling // Adatvizualizáció // Prezentáció” workshopján. A teltházas workshop résztvevői ezeket a visszajelzéseket adták:

87,5% egyetértett/teljesen egyetértett azzal, hogy a workshopon a munkájában használható dolgokat tudott meg.

93,8% egyetértett/teljesen egyetértett azzal, hogy az előadások érdekesek és szórakoztatóak voltak.

84,4% egyetértett/teljesen egyetértett azzal, hogy az előadások szakmai tartalma az elvárásainak megfelelő volt.

93,7% egyetértett/teljesen egyetértett azzal, hogy az előadások motiválták arra, hogy a jövőben jobb prezentációkat készítsen.

100% egyetértett/teljesen egyetértett azzal, hogy az előadások jól követhetőek voltak.

Néhány vélemény:

“Nagyon közvetlen volt az előadó, a blokkok hosszúsága és a közöttük lévő szünetek beosztása számomra nagyon megfelelő volt. Örültem, hogy friss szemmel tudtam nézni ezután a saját prezentációmat.”

“Nekem Gergő előadás módja és tapasztalata volt az, ami nagyon tetszett. Kifejezetten hitelesnek tartom őt és rengeteg új dologgal gazdagította a tudásomat.”

“Már eddig is ismert tartalomanyaggal találkoztam, de most nevesítve voltak ezek és tudatossá tettük a használatuk okát. Jó keretbe kerültek az infók és lelkesítenek arra, hogy ne megúszósra vegyem a preziket a jövőben.”

“A prezentációk jobb logikai felépítésében és a pszichológiai trükkök alkalmazásában segített sokat.”

“Pragmatikus megközelítés, esszenciális üzenetek, jól használható check list, példák, szuper volt, gratulálok!”

Szeretnél te is részt venni?

A Kreatívval közösen szervezett prezentációs workshop alkalmakat itt találod. Ha éppen nincsen meghirdetve nyilvános workshop, vagy csak számodra/céged számára megtartott prezentációs worshopot szeretnél (melyet igényeid szerint testre szabhatunk), akkor lépj velem kapcsolatba!

Boroznaki Gergő vagyok. Marketing stratégia, e-commerce, social média (Instagram, TikTok) és prezentációk témájában tartok képzéseket, tréningeket. Ha kérdésed van vagy ajánlatot szeretnél kérni, lépj velem kapcsolatba!
ÍRJ E-MAILT
Nézd meg ezeket!
  • TikTok A-Z-ig workshop: 2023. április 25.

    TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!

    TOVÁBB
  • BeContent podcast

    A BeContent podcast vendége voltam

    TOVÁBB
  • TikTok újraközlés / repost

    Hogyan működik a TikTok újraközlés?

    TOVÁBB
  • Whisperton szakmai interjú

    Tiktok titkok: Whisperton interjú

    TOVÁBB
  • Instagram tévhit #1 Az üzleti profil hátrányban van

    3 Instagram tévhit [ELOSZLATVA]

    TOVÁBB
Többet is szeretnél megtudni?

Marketing stratégia, Instagram, TikTok, social média, prezentációk témában személyre szabott tréninget, tanácsadással tudok neked segíteni! Kérj ajánlatot!

A legfrissebb blogcikkek
  • TikTok A-Z-ig: négy teltházas workshop után itt az ötödik!
  • A BeContent podcast vendége voltam
  • Hogyan működik a TikTok újraközlés?
Legnépszerűbb témák
blog e-kereskedelem esemény Instagram Instagram Stories interjú kutatás podcast social media Tiktok trendek videó workshop YouTube
Kapcsolat
Ha bármilyen kérdésed van, írj a gergely.boroznaki@sneakerbox.hu címre vagy küldj egy ajánlatkérést!
AJÁNLATKÉRÉS
Boroznaki Gergő
Instagram és TikTok tréningek, tanácsadás

Input your search keywords and press Enter.